Stížnost, podnět nebo připomínku, může podat ústně či písemně klient služby, nebo jakákoliv jiná osoba (např. zájemce o službu, rodinný příslušník klienta, osoba jemu blízká, zástupce pro podávání a vyřizování stížností apod.) Lze využít i anonymní elektronický formulář: http://https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf_SzOEYYBzz_5rx8ijYKGaFay6riISzfCV5209OBHNNoqkOA/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0
Ústní stížnost má povinnost přijmout každý pracovník pečovatelské služby, a následně ji předá sociálnímu pracovníkovi, který se jí bude zabývat.
Písemné stížnosti je možné podat na adresu: Pečovatelská služba, nám. Osvobození 286, 664 82 Říčany, nebo e-mailem na adresu: dps@ricanyubrna.cz. Všechny stížnosti se evidují v Knize stížností, která je k dispozici u vedoucí PS. Každá stížnost musí být vyřízena nejdéle do 30 dnů od jejího doručení poskytovateli. Není-li klient spokojen s vyřízením, může se obrátit na zřizovatele služby – Obec Říčany, nám. Osvobození 340, 664 82 Říčany, případně na další instituce (Krajský úřad Jihomoravského kraje, ombudsman…)
U anonymních stížností, které lze podat do schránky SLUŽBA v DPS, je výsledek zveřejněn na informační nástěnce v DPS.